Politica de retur

Retur:  Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Daca doresti returnarea unui produs te rugam sa ne contactezi in prealabil pe numarul de telefon: 0758.019.004 DOAR prin sms text sau whatsapp, in care vei specifica numele de pe care ai efectuat comanda si faptul ca doresti sa returnezi produsul cumparat.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul  DOAR in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit.
* Returnarea produselor se va face numai prin FAN Courier ( tel: 0219336 ). Adresa de livare a produselor: St. F.Chopin nr.1 Glitter Shoes SRL Tel:0758.019.004
Este foarte important de mentionat ca plata expeditiei se va face la DESTINATAR. Taxa de retur este de 18 ron si se va scadea din valorea sumei de returnat.

Iti vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de tine.

Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 10 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa noastra.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Schimbare de produs:  Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil pe numarul de telefon: 0758.019.004  DOAR prin sms text sau whatsapp, in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Orice produs pe care il vei returna sau schimba trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ).  Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.